donderdag 12 juli 2012

Teen nail art: lieveheersbeestjes

Hallo, ik heb weer een nail art gemaakt voor je tenen! Dit keer lieveheersbeestjes. Dat ziet er natuurlijk ook weer lekker vrolijk uit en je kan dit ook makkelijk op je nagels maken! En dat werkt precies hetzelfde!









Wat heb je nodig?
- base coat
- rode nagellak
- zwarte nail art pen
- witte nail art pen
- topcoat

Stap 1:
Breng een base coat aan en lak je teennagels rood. Vergeet niet om op je tenen ook altijd een base coat aan te brengen. Ik zelf vergeet het altijd best vaak maar ook je teennagels verkleuren op een duur. En zelf vind ik het minder fijn om mijn teennagels te vijlen omdat je snel op de huid eromheen zit.

Stap 2:
Breng aan de bovenkant van je teennagel een zwart half rondje aan. Op je grote teen is dit natuurlijk makkelijk maar op je andere tenen wat moeilijker omdat die nagels kleiner zijn. Ik heb daar gewoon een dun recht streepje gedaan.

Stap 3:
Breng nu met zwart een verticaal streepje aan in het midden van je nagel. 

Stap 4:
Maak nu met zwart drie stipjes aan allebei de kanten van de verticale streep. Op je andere tenen kan je er twee of een dan als de drie stipjes niet passen

Stap 5:
Maak nu met wit de oogjes. Doe dit door gewoon twee kleine puntjes in het zwarte halve rondje te zetten.

Stap 6:
Breng nu een topcoat aan en dan ben je klaar.

Ik heb hem ook al eens gemaakt op mijn vingers:

Wat vinden jullie van deze teen nail art? Zouden jullie hem combineren met je vingers?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.