vrijdag 12 oktober 2012

Essence LE class of 2013

Hallo!! Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heeft Essence weer een nieuwe LE (limited edition). Dit keer class of 2013. Hierin zitten een paar leuke nagellakjes (zie je hiernaast). Ik heb er 2 van gekocht. Willen jullie weten welke en hoe ik deze lakjes vind? Kijk dan mee!


De lakjes die ik heb gekocht. 
Ik vond alle lakjes eigenlijk super leuk maar ik wou niet alles meenemen. Toen vielen er 2 lakjes af. De grijs achtige en de rode. Niet dat ze niet mooi zijn maar ze zijn gewoon net niet mijn ding. En toen ik goed naar die blauwe keek. Vond ik hem super veel op Essence absolutely blue lijken. En die heb ik al. Dus toen bleven de roze en de glitter topcoat over.
De glitter topper ga ik vandaag niet laten zien aan jullie. Ik heb hem al wel een keer gebruikt. Ik vind hem heel leuk op je nagels. Er zitten normale glitters in maar ook grotere glitters. En dat ziet er super leuk uit!! Ook dekt hij niet heel dicht op elkaar zodat je de nagellak/nail art eronder gewoon nog goed kan zien.

Maar de roze ga ik vandaag aan jullie laten zien.




04 Alpha better gamma
Hoe smeert hij. 
Omdat het een LE is, is het een ander potje als de normale colour & go lakjes. Maar ook deze lakjes lakken heel fijn. Ze houden heel lekker vast en het kwastje lakt erg fijn.

Hoe dekt hij.
Hij dekt in 2 laagjes. Het eerste laagje is ook al goed maar nog net niet helemaal.

Hoe droogt hij?
Hij droogt net zoals alle essence lakjes super snel.

Hoe veel zit er in een potje?
Er zit 8 ml in een potje.


Hoe vind ik de kleur?
Ik vind de kleur echt super mooi. Het is een combinatie tussen roze en heel licht oranje. Een soort felle huidskleur. Maar dan ook net weer niet. Haha, snappen jullie het nog!? Het komt er op neer dat ik de kleur gewoon niet goed kan uitleggen. Maar 1 ding is zeker.. ik vind hem mooi.

Beoordeling:
Ik vind dit lakje helemaal geweldig. Super leuke kleur, dekt super snel, lakt erg fijn. Ik geef dit lakje een 9!!




2 opmerkingen:

  1. Jaa jippie weer een berichtje!
    Het is een mooi kleurtje. Ik heb zelf de grijze en de glitter ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, sorry dat ik zo weinig poste de laatste tijd. Maar ik heb nu een weekje vakantie dus ik hoop dat ik wat kan inhalen ;)

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.