woensdag 17 oktober 2012

Shopblog

Hallo!! Ik heb lekker een weekje vakantie dus ging ik maar gelijk lekker shoppen. Ik ben naar het alexandrium geweest dus ook naar de Primark en ik heb lekker veel spullen gekocht. Onder andere behoooorlijk veel nagellak en dat ga ik jullie vandaag even laten zien. Kijken jullie mee?







Primark:
Bij de Primark heb ik 12 nagellakjes gekocht, namelijk 3 pakken van 4 nagellakjes. Deze zijn zooo goedkoop 2,50 maar!! Dus die kon ik niet laten liggen.

Kruidvat:
Daarna ben ik naar de kruidvat geweest, eindelijk een 2e essence rek (:. Hier heb ik een hele coole special effect topper gekocht, een base coat, een top coat en een kanarie gele nagellak. En een leuke verassing, de base coat droogt matt op. Dit zie je natuurlijk niet meer wanneer je er nagellak overheen doet maar ik vond het er wel grappig uitzien.


Etos:
Ik had van een vriendin voor mijn verjaardag een cadeau bon gekregen van de Etos. Deze had ik mee genomen dus ging ik ook even langs de etos. Hier heb ik een roze nagellak gekocht, een groene en een blacklight topper. Ook heb ik van miss sporty een lila nagellakje gekocht.



Action:
De dag erna ben ik nog even naar de Action geweest en daar heb ik weer een pakje stripers gekocht. In dit pakje zat een zilvere glitter striper, een bronze glitter striper en een zwarte striper.


Alles bij elkaar:
Alles bij elkaar heb ik 21 nagellakjes gekocht. Behoorlijk veel dus in 2 dagen. Ik denk dat ik binnekort maar eens een keer ga proberen om een no-buy maand te houden. Maar nu nog even niet ;) haha.



Wat vinden jullie van mijn gekochte lakjes. Binnekort zal ik deze lakjes ook voor jullie swatchen. 

9 opmerkingen:

  1. Haha wauw dat zijn best veel nagellakjes!
    Erg leuke lakjes heb je gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja ik vond het ook behooorlijk veel toen ik ze ging tellen.

      Verwijderen
  2. waren die lakjes bij de primark per stuk 2,50 of per pakje ??
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien heb je lekker geshopt! Mooie spulletjes heb je gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker wat nagellakjes in geslagen! Je kunt noooooit genoeg hebben hé? :)

    Liefs Annabel
    www.eyepolish.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.