woensdag 14 november 2012

Day 25: Inspired by fashion

Hallo, zoals ik al zei gister ga ik (proberen) weer wat meer te posten. Dus vandaag weer een nail art!!! Inspired by fashion.. mmm.. teveel inspiratie ik kon niet kiezen. Uit eindelijk heb ik gekozen om het patroon van mijn bloemen topje te doen. Kijken jullie mee??


Wat heb je nodig?
- Base coat
- Witte nagellak
- Donker roze nagellak
- Roze nagellak
- Groene nagellak
- Dottingtool
- Kwastje
- Top coat

Stap 1:

Breng een base coat aan en lak je nagels wit.

Stap 2:

Pak je dottingtool en maak met je dottingtool 2 donker roze stippen.

Stap 3:

Pak het kwastje en maak nu samen met de roze en de donker roze nagellak een roosje.

Stap 4:

Maak met je witte nagellak wat accenten in het roosje en maak dan met groen de blaadjes. Zet ook een klein groen stipje in het midden van je roosje.

Stap 5:

Breng een topcoat aan en dan ben je klaar.

Wat vinden jullie!?

2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.