donderdag 28 juni 2012

30 day challenge

Hallo, op heel veel nail art blogs vindt je wel deze 30 day challenge. En ik denk.. dat ik me er ook aan ga houden! Leuk voor in de vakantie en elke dag wat anders.


Voor de mensen die het niet kennen:
Het is heel simpel, hiernaast zie je een afbeelding van de challenge. Ik ga elke dag een andere nail art maken. En dat 30 dagen lang. Dus dag 1: rode nagels, dag 2: oranje nagels.

Omdat het heel veel werk is om het elke dag te doen ben ik benieuwd of ik het vol hou. Ik wil ook nog niet meteen nu beginnen want ik heb het nog veelste druk. Ik heb dan alwel vakantie maar ik heb momenteel gewoon niet zoveel tijd.

Maar over een paar weken begin ik hier zowieso mee! Lijkt me namelijk heel leuk. Ook betekend het dan dat ik dus elke dag een nieuwe post plaats. De eerste 6 dagen doe je nog niet iets bijzonders natuurlijk maar ook daar komt wel een post van. Dan doe ik een review.

Ik vind deze 30 day nail art challenge echt heel leuk! Daarom hoop ik ook dat ik er zo snel mogelijk mee kan beginnen.

Wat vinden jullie van deze 30 day nail art challenge? Gaan jullie hem ook doen?

6 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ben beniewd! Ik was ook al van plan de challenge te gaan doen!

    xx Tess
    urnailart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zullen we hem tegelijkertijd starten? (: dat is leuk (:

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd!
    Ik heb deze challenge zelf net afgerond en vond hem erg leuk om te doen, veel plezier iig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net inderdaad even gekeken!! Echt gaaf die dingen die jij hebt gemaakt! Bedankt!

      xx
      Angela

      Verwijderen
  3. Ik ben de mijne net begonnen, echt heerlijk om te doen maar toch veel werk! Nog veel succes he :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh wat leuk!! Ja lijkt me ook veel werk! Daarom wacht ik nog even totdat ik echt meer tijd heb ;) Ben ook benieuwd of ik het wel ga halen! Jij ook veel succes ;)

      xx
      Angela

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.