zondag 10 juni 2012

EK nailart voetbal


Hallo, het EK is natuurlijk in volle gang bezig dus heb ik weer een nieuwe EK nail art voor jullie. We zijn natuurlijk begonnen met de rood wit blauwe losse glitters. Maar nu maken we een voetbal! Het is samen natuurlijk ook leuk te combineren. Omdat de rood-wit-blauwe nailart niet heel moeilijk te maken is kan je deze bijvoorbeeld op je 'verkeerde hand' doen. En de voetbal is lastiger dus die kan je dan op je 'goede hand' doen.




Wat heb je nodig?
- Basecoat
- Oranje nagellak (vergeten op de foto te zetten!)
- Witte nagellak
- Zwarte striper
- Topcoat

Zoals jullie zien heb ik ook een witte striper gebruikt. Maar daar heb ik zelf een oud normaal nagellak kwastje ingedaan. Dit heb ik gedaan omdat deze nagellak gewoon heel goed dekt en ik voor de rest nog geen goed wit dekkende nagellak heb kunnen vinden (voor weinig geld).


Stap 1:


Breng een basecoat aan en laat deze drogen. Als deze droog is breng je op je pink, middelvinger en wijsvinger oranje nagellak aan. Op je duim en ringvinger breng je witte nagellak aan. (Je kan ook alleen je ringvinger of alleen je duim als voetbal doen, maar ik heb ervoor gekozen om het allebei te doen.)


Stap 2:
Zorg dat de witte laag heel goed droog is. Als hij dat is pak je je zwarte striper erbij en volg je de foto's. Sorry dat ik het met foto's doe maar het is moeilijk om het goed in woorden uit te leggen. Als je de foto's volgt is het erg makkelijk.





Stap 3: 
Breng een topcoat aan op alle vingers en klaar!

(inspiratie bron: http://eyepolish.nl/)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.