dinsdag 12 juni 2012

Mijn eerste echte nail art

Hallo, vandaag ga ik jullie mijn aller eerste 'echte' nail art laten zien. Ik heb natuurlijk hiervoor al wel dingen gedaan als de nederlandse vlag en streepjes op mijn nagels maar dit was de eerste nail art waar ik echt wat moeite voor moest doen. Aangezien ik toen nog niet wist dat ik een blog zou gaan maken heb ik geen how-to foto's. Dus zal ik alles uitleggen in woorden.
Wat heb je nodig?
- Basecoat
- Roze nagellak
- Paarse nagellak
- Zwarte nagellak
- 2 Sate prikkers (je kan het natuurlijk ook met kwastjes enzo doen of nailart pennen, maar die had ik toen nog niet.)
- Papiertje
- Topcoat

Stap 1:
Breng de basecoat aan, als deze droog is lak je al je nagels roze.

Stap 2:
Laat deze goed drogen en druppel wat paarse nagellak op het papiertje. Doe je sateprikker erin en maak daar redelijk grote 'vlekken' mee op je nagels. (zie foto). Het hoef niet netjes. Als het niet netjes is is het meestal het mooiste.

Stap 3:
Als dit goed droog is druppel je wat zwarte nagellak op het papiertje en doe je je sate prikker daarin. Nu ga je hiermee lijntjes om de paarse 'vlekken' heen maken. Zorg dat er stukjes overblijven en dat de lijntjes een beetje rond lopen. Je kan zelf bepalen hoe dik je de lijntjes wilt en hoe rond.

Stap 4:
Zorg dat alles nu echt goed droog is en doe er dan een topcoat overheen. Nu ben je klaar met deze simpele panterprint nail art. Je kan natuurlijk deze maken in verschillende soorten. Zo kan je het met allemaal verschillende kleuren doen, of met meer kleinere stippen. Hieronder staan een paar voorbeelden, deze komen gewoon van internet vandaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.