donderdag 7 juni 2012

Indiaanse nail art


Hallo, ik dacht ik ga eens een keer een andere nail art maken die je niet zovaak ziet. En toen kwam ik uit op deze een beetje indiaans achtige nail art. Ik vond hem gelijk helemaal leuk maar hij leek me wel heel moeilijk. Ik ga jullie laten zien hoe ik hem heb gemaakt.



Wat heb je nodig?
- Basecoat
- Oranje nagellak
- Licht roze nagellak
- Gele striper
- Witte striper
- Zwarte striper
- Kleine dotting tool
- Topcoat

Stap 1:
Breng de basecoat aan als bescherming voor je nagels.

Stap 2:
Lak al je nagels helemaal oranje.

Stap 3:
Als de oranje laag droog is lak je eroverheen met roze. Doe het over heel je nagel maar laat je tip oranje!

Stap 4:
Breng de gele streep aan. Maak hem niet te dun, liever zelfs iets te dik want je moet er toch nog een wit en zwart lijntje overheen doen.

Stap 5:
Breng een dun wit streepje aan boven de gele streep. Breng ook een soort rechthoekig wit vlakje aan dat begint precies onder je oranje tip.

Stap 6:
Zorg dat alles echt helemaal goed droog is, dit is een belangrijke stap.
Zet een zwart lijntje onder de gele lijn. Het liefst zo dun mogelijk. Omlijn ook het rechthoekige witte vlakje.
Laat dit ook weer even drogen. Als dit droog is ga je de schuine strepen maken. Begin bij de onderste lijn van het rechthoekige vlakje. Daarvandaan trek je een dun schuin streepje naar de onderste zwarte streep. Herhaal dit een paar keer maar zorg dat er genoeg ruimte tussen zit, de lijnen mogen elkaar natuurlijk niet raken.

Stap 7:
Zet nu de schuine strepen in het witte vlakje. Als je dit gedaan heb doe je een druppel zwarte nagellak op een papiertje. Je pakt je kleine dotting tool en maakt kleine stipjes in alle driehoekjes die je in het vakje hebt.

Stap 8:
Doe er nu een topcoat overheen en dan ben je klaar. Haal eventueel nog restjes nagellak langs je nagel weg als je hebt geknoeit.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.