woensdag 20 juni 2012

Essence 46 WAKE UP!

Hallo, het is een beetje laat voor oranje nagellak. Maar dit is gewoon zo'n leuke zomerkleur! Daarom wil ik jullie vandaag laten zien wat ik van deze nagellak vind. Alleen heb ik wel slecht nieuws. Er ging iets mis met mijn computer en nu zijn mijn review foto's weg! Dus gebruik ik foto's van internet. Het is wel allemaal mijn mening. 

Hoe dekt hij?
De kleur is echt al perfect in 1 keer lakken! Je hoeft er helemaal geen tweede keer overheen, bij deze is 1 keer al goed. 

Hoe droogt hij?
Er staat op het potje 'quick drying nail polish'. En op de achterkant van het potje staat zelfs 'trendy nailstyle within seconds!' dat belooft dus wat. 
Maar.. 
Ze hebben gelijk hij droogt echt heel snel! Bij mij was het niet in een paar seconde, maar na een minuut is echt alles al droog! Hartstikke fijn natuurlijk als je gelijk verder wilt met nail arten, of je hebt gewoon niet zoveel tijd om je nagels te lakken. 

Hoe smeert hij?
En ook bij dit onderdeel is het gewoon een perfecte lak, hij smeert heel erg makkelijk!

Beoordeling:
Ik vind het echt een top nagellak, het is jammer dat het EK voor Nederland al voorbij is maar ik blijf hem gewoon gebruiken! Het is namelijk ook een lekkere zomerse kleur! Hij kost maar 1,29 en is een aanrader als je nog een fijne goede oranje nagellak wilt. Ik geef deze nagellak een 9! 

Wat kan je ermee maken??

Wat vinden jullie van deze nagellak? Zouden jullie hem ook kopen? Of hebben jullie hem al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.