zondag 24 juni 2012

Essence 34 WALK OF FAME


Hallo, dit is al een oudere nagellak maar ik vind het een mooie grijze kleur dus ik wil hem graag aan jullie laten zien. Ben jij beniewd wat ik van deze nagellak vind? Kijk dan snel verder!







Hoe dekt hij?
In 1 laagje is hij al helemaal goed! Gelijk is heel je nagel goed gedekt. Je zou natuurlijk nog een laagje kunnen doen maar hij is zo ook al goed.

Hoe smeert hij?
Hij smeert heel fijn vind ik. Het glijd heel fijn over je nagel heen.


Hoe droogt hij?
Zoals bijna elke Essence nagellak:
Hij droogt perfect!

Beoordeling:
Ik vind het een hele fijne lak, je vind niet vaak een grijze nagellak en deze is erg mooi.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.