zondag 24 juni 2012

Essence 51 MELLOW YELLOW

Hallo, vandaag wil ik jullie laten zien wat ik van deze Essence nagellak vind. Ik vind Essence zelf echt een topmerk maar dat is natuurlijk niet elke nagellak van ze (wel bijna).









Ik heb deze nagellak een poos geleden al gekocht, toen ik hem voor het eerst ging proberen vond ik het maar niks. Ik heb hem daarna dan ook niet meer gebruikt. Tot vandaag. Ik dacht laat ik deze nagellak nou maar toch nog eens proberen. En ik vind hem nu te gek! Echt een leuke kleur. Hij is niet te opvallend en toch leuk voor in de zomer door de shine die erin zit.

Hoe dekt hij? 
Hij dekt niet echt goed in 1 keer. Hij is dan heel erg dun (zie foto).













Maar na 2 laagjes is hij blijkbaar echt heel erg mooi, een beetje goud/gele glimmende nagellak! En hij valt niet heel erg op! 

















Hoe droogt hij?
Omdat op elk potje van Essence staat 'quick drying nail polish' heb ik altijd hele hoge verwachtingen en deze maakt ze zeker waar! Hij is echt heel snel droog! Natuurlijk hartstikke fijn omdat je twee laagjes op moet doen!


Hoe smeert hij?
Hij smeert wel fijn maar hij is heel erg waterig. Dat is ook de reden dat ik hem eerst niks vond. Ook had ik toen maar 1 laagje gedaan. Maar ondanks dat hij waterig is droogt hij wel snel. 


Beoordeling:
Ik geef deze nagellak een 7,5. Ik ben namelijk niet helemaal tevreden omdat hij heel waterig is en niet in 1 keer dekt, maar de kleur vind ik zelf echt geweldig! 




Wat vinden jullie van deze nagellak? Hebben jullie hem zelf?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.